Encuesta de participación ciudadana - Agenda Urbana
Bono Consumo Calp 2024
El Cascanueces - Ballet de la Ópera Nacional de Rumania
VIII Concurso Nacional de Carteles de Semana Santa
dijous, 29 Agost, 2019 - 12:45

A partir del pròxim 2 de setembre l'Oficina d'Atenció al Ciutadà posa en marxa el servei de cita prèvia, una mesura que pretén reduir els temps d'espera i millorar l'atenció als ciutadans.

 

De moment el servei de cita prèvia s'establirà de 8 a 9 hores del matí i es podrà sol·licitar a través del correu oac@ajcalp.es o del telèfon 96 583 36 00. A més, en la sol·licitud el ciutadà haurà d'incloure el motiu de la cita el que permetrà al funcionari que vaja atendre'l puga preparar-se amb antelació, la qual cosa a la seua vegada redundarà en una atenció més eficient.

 

D'altra banda, el dia previ a la cita s'enviarà al ciutadà un correu a la persona com a recordatori.

 

L'Oficina d'Atenció al Ciutadà atén una mitjana anual de 100 ciutadans al dia i en els sis primers mesos de 2019 ha atés de manera presencial a 21.969 persones sense comptar amb les gestions telemàtiques o telefòniques. Amb la implantació de la cita prèvia s'evitaran esperes innecessàries per al ciutadà, a més d'optimitzar els recursos de l'OAC.

 

Aquesta oficina, que enguany celebra el seu desé aniversari, compta en l'actualitat amb 9 tramitadors i un responsable i amb un índex de satisfacció de l'usuari del 97%. El departament municipal atén en un horari ampli i continuat (de dilluns a dijous de 8 a 16.30 hores, els divendres de 8 a 14 hores i els dissabtes de 10 a 13 hores) per a facilitar l'accés del ciutadà a l'administració. L'OAC es constitueix, de fet, com el departament que té el primer contacte amb el ciutadà i la seua labor consisteix a donar resposta a qualsevol dubte i consulta que aquests els plantegen.

 

L'OAC compta amb el certificat ISO 9001 de gestió de qualitat i aquesta mesura s'adopta per a continuar oferint la millor atenció als ciutadans.