Campus d'Excel·lència Empresarial Casa Nova.
¿Te imaginas poder disfrutar de infinitas actividades en familia?
DÍA DE LA FAMILIA
¡No te pierdas nada!

CORREUS AJORNA FINS A NOVEMBRE LA INTERRUPCIÓ DEL REPARTIMENT POSTAL EN LES URBANITZACIONS QUE ENCARA NO DISPOSEN DE BÚSTIES

dijous, 26 Juliol, 2018 - 11:15

Correus ha accedit a la sol·licitud formulada per l'Ajuntament de Calp – a través de la Regidoria d'Atenció al Ciutadà - d'ajornar fins al 5 de novembre la interrupció del repartiment de correu postal en aquelles urbanitzacions que encara no disposen de bústies concentrades pluridomiciliàries. El consistori calpí ha sol·licitat una nova pròrroga a causa de l'entrada en vigor de la nova llei de contractació pública que ha demorat els terminis de licitació per a la instal·lació de les noves bústies.

 

Aquest nou ajornament afectarà a les urbanitzacions Sol, Los Pinos, Carrió, Costeres, Pinarmar, Empedrola I, Empedrola II, Vallesa, La Merced, Corralets, Carrió alt, Caleta, Gran Sol, Buenavista, Cometa III, Bassetes i Ortenbach.

 

Aquelles altres urbanitzacions que disposen de bústies concentrades pluridomiciliàries que encara no estan ordenades es manté el termini de 3 de setembre ja que està previst que els treballs puguen finalitzar-se abans d’eixa data. Es tracta de les urbanitzacions Marisol Park, Los Almendros, Cucarres i Maryvilla.

 

Correus va anunciar la interrupció del servei de lliurament domiciliari porta a porta en les urbanitzacions que no disposaren de bústies concentrades pluridomiciliàries o que no es trobaren convenientment ordenades en aplicació del que estableix la Llei del Servei Postal Universal i de Liberalització dels Serveis Postals.

 

Encara que en principi la instal·lació de bústies és un assumpte que correspon als ciutadans, l'Ajuntament va considerar oportú dur a terme aquesta iniciativa, conscient de les dificultats que açò suposa per als veïns de les urbanitzacions, molts dels quals són estrangers i estan absents en períodes determinats de l'any, a més del gran volum de bústies que es precisa que s'instal·len. Per aquest motiu, en fer-se càrrec d'aquest assumpte va sol·licitar una primera pròrroga a Correus que va ajornar del 5 de febrer al 3 de setembre la interrupció del servei perquè l'Ajuntament poguera instal·lar en eixe temps les bústies, la qual cosa permetrà garantir el repartiment postal en el futur.

 

“Sabem que aquest és un tema que preocupa als residents de les urbanitzacions i per açò hem mantingut diverses reunions amb Correus per a poder donar una solució a aquest problema”, ha assegurat la regidora d'Atenció al Ciutadà, Hilde Backaert, qui ha afegit que l'Ajuntament era conscient de “les grans dificultats” que haguera suposat per als veïns instal·lar les seues pròpies bateries de bústies.